Blog Elements

You can display blog posts in various ways with the “Blog Post” element/shortcode. You can see one example here and even more at the blog main menu item of this demo.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».

طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌­شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۸۹۶ اختراع شده است.۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات به یک اجرای اُپرا مربوط بود که بعد از پخش فوراً بلیط‌­های آن اجرا فروخته شد و همان روز دیجیتال مارکتینگ متولد شد.

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی


بازاریابی سنتی به تبلیغاتی شامل آگهی‌ها، بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات چاپی، تبلیغات روزنامه‌ها و غیره می‌پردازد. در این روش هزینه‌های تبلیغاتی بسیار گران و گزاف هستند و چون نمی‌توان جامعه خاصی را هدف قرار داد، گاهی این هزینه‌ها هدر می‌روند. اندازه‌گیری نتایجی که از این نوع بازاریابی عایدتان می‌شود بسیار سخت و دشوار است. همچنین این روش برای برندسازی به دلیل مشخص نبودن جامعه هدف، چندان مناسب نیست.

در مقابل بازاریابی دیجیتال روشی مدرن است که در آن محصولات و خدمات‌تان را با روش‌هایی مثل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، سئو، PPC یا تبلیغات کلیکی، تبلیغات در موتورهای جستجو (SEM) و… تبلیغ می‌کنید. در این نوع بازاریابی هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و به دلیل امکان هدف‌گیری مشخص مشتری، برندسازی بسیار کارآمد و سریع است. همچنین اندازه‌گیری بازاریابی دیجیتال با کمک ابزارهای تحلیلی آسان است.

Digital Mar k etnin g

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کدام استراتژی برای کسب‌و‌کارتان مناسب‌تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که باید هدف شما به طور واضح از فرآیند بازاریابی‌تان مشخص باشد.

اگر می‌خواهید به گروه خاصی از افراد در هر کجا که هستند، دسترسی پیدا کنید و درعین‌حال هزینه‌ها را پایین نگه‌دارید، بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه خواهد بود. انجام این کار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله اطلاعات ارزشمندی را در مورد مخاطبان خود جمع‌آوری کنید تا بتوانید کمپین‌های بازاریابی موثر‌تری ایجاد کنید.

بااین‌حال، هنوز هم جایی برای بازاریابی سنتی وجود دارد. اگر می‌خواهید به مخاطبان مسن‌تر یا مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید، روش‌های بازاریابی سنتی ممکن است سازنده‌تر و بهتر از روش‌های بازاریابی دیجیتال باشند. اگرچه ممکن است این روش‌ها «قدیمی» به نظر برسند؛ اما دلیل اینکه هنوز هم این نوع تبلیغات را در اطراف خود می‌بینید این است که برای بعضی از کسب‌و‌کارها خوب جواب می‌دهند و کارآمد عمل می‌کنند.

وقتی در نظر می‌گیرید که کدام استراتژی بازاریابی برای کسب‌وکار شما بهترین است، مخاطبان خود را در نظر بگیرید که چه علایقی را دنبال می‌کنند و اطلاعات خود را از کجا می‌گیرند و از آن برای تصمیم‌گیری استفاده کنید. هنگام تصمیم‌گیری بین بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ، لزوماً درست نیست که یکی از آن‌ها بهتر از دیگری باشد؛ زیرا اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. شما باید به ‌طور کامل کسب‌و‌کار و مخاطبان خود را بشناسید تا استراتژی‌ای را انتخاب کنید که برای شما بهتر است.

آبااستودیو با بیش از دو دهه تجربه هنری فرهنگی و تحقیقاتی

درباره ما
در فرهنگ بیشتر جوامع وقتی سخن از هنر به میان می‌آید بی توجهی به مادیات و زندگی دنیوی به ذهن متبادر می‌شود. سالیان متمادی هنرمندان ما از عدم امنیت شغلی و مشکلات ناشی از نبود جایگاه مشخص رنج برده‌اند. عدم برخورداری از مزایای یک فرد شاغل در جامعه خصوصا در سال‌های پایانی عمر بیش از هر زمان دیگری دامن‌گیر هنرمندان شده است. در این میان بعد از انقلاب اسلامی با رشد روزافزون مراکز آموزشی و فرهنگی سیل علاقمندان به عرصه فرهنگ، هنر و رسانه فزونی گرفت. در این میان به دلیل تعطیلی پروژه‌های فرهنگی و هنری و یا نشریات موضوع امنیت شغلی و حمایت از کارکنان آن، مسئولان وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به فکر انداخت تا در اندیشه تاسیس نهاد مشخصی جهت حمایت مستمر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت باشند. مساله‌ای که با اجرایی شدن بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و برخورداری از تسهیلات مالی می‌توانست تا حدی به رفع دغدغه‌های موجود بی‌انجامد. در نتیجه صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان ، فعالان قرآن و عترت با هدف حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس تکلیف برنامه سوم توسعه و در راستای سیاست انتقال بخشی از تصدی‌های دولتی با تصویب هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۳۸۲/۰۵/۱۲ رسما تشکیل گردید. صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران، هنرمندان، فعالان قرآن و عترت فعالیت خود را رسما از فروردین ماه ۱۳۸۳ در ساختمانی متعلق به موسسه فرهنگ و توسعه واقع در خیابان آرژانتین آغاز کرد. در نخستین سال فعالیت ۷۵۶ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور به عضویت این صندوق درآمدند. صندوق موسسه‌ای غیردولتی وغیرانتفاعی دارای شخصیت مستقل است که زیر نظر هیات امناء اداره می‌شود.
با اصلاح مصوبه دولت در خصوص تنظیم اساس نامه و تشکیل صندوق اعتباری هنر در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ فعالان قرآن و عترت به فهرست دریافت کنندگان خدمات این صندوق پیوستند.
در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ مجموعه فرهنگسرای نیاوران به صندوق اعتباری هنرواگذار شد و به عنوان یکی از زیر مجموعه های این صندوق، برگزاری برنامه های تخصصی فرهنگی و هنری را برعهده دارد.

تلسکوپ فضایی جیمز وب، دریچه ای رو به جهان فروسرخ

اخبار مربوط به تلسکوپ فضایی جیمز وب با گذشت چند هفته از پرتاب آن همچنان در صدر خبرهای مربوط به علم و فناوری است و در این مدت، مردم بسیاری در سراسر جهان، مراحل پرتاب، باز شدن تدریجی و استقرار آن در فضا را دنبال کردند. اینک…

معماری داخلی

معماری داخلی Interior design به مجموعه اعمالی که جهت بهینه ‌سازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان installationعناصر، نور و رنگ انجام می‌شوند، گفته ‌می‌شود. معماری داخلی به‌ منظور ارائهٔ راه‌ حل‌ها…

A small gallery

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor...

A nice entry

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu,…